Запити відкритих інновацій
Система управління температурою акумулятора на електромобілях
- Battery
- Environment
- Power Systems
- Energy Efficiency
- Energy
- Hardware
- Open Innovation Challenges
Кожен, хто пробував завести автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння, який довго стояв на морозі, розуміє, як низька температура впливає на потужність акумулятора. А уявіть, наскільки серйозним є цей вплив на акумуляторні електромобілі – у них власне здатність рухатися залежить від кількості енергії, яку акумулятори можуть забезпечити в будь-який момент. У фазі розряду вихідний струм зі зниженням температури експоненціально падає. Наприклад, при 15°C вихідний струм акумулятора зазвичай вдвічі менший, ніж при 25°C, а при 0°C складає ⅓ від струму при 15°C.
Це важлива проблема, вирішення якої суттєво вплине на поширення використання електромобілів в масштабах світу, особливо у великих регіонах, де екстремальні температури є звичайним явищем. Сьогодні акумуляторні електромобілі, як правило, мають пасивні системи управління температурою, щоб підтримувати акумулятори в теплі або підігрівати їх. Iveco Group хоче кардинально вирішити цю проблему і шукає інноваційну, енергоефективну, активну систему управління температурою акумулятора, яка дозволяє швидко, контрольовано нагрівати батареї з будь-якої початкової температури.
Це челендж для команд, які мають рішення або готову до тестування розробку. Для участі в ньому потрібно надати письмову документацію та дані експериментального підтвердження концепції (якщо є). Заявник готовий запропонувати частину суми винагороди добре обґрунтованим теоретичним матеріалам – за умови, що шукач може лабораторно перевірити свою розробку.
Дедлайн: 24 липня 2023 року.
Переваги для команд: фінансова винагорода у розмірі $20 000. Нагороду отримає команда, чиє рішення здобуде найвищу теоретичну оцінку та витримає експериментальну перевірку.
Iveco Group об’єднує вісім брендів, кожен з яких є лідером у своєму сегменті бізнесу. Нараховує близько 34 тисяч співробітників по всьому світу, має 28 виробничих заводів і 29 науково-дослідних центрів.