Запити відкритих інновацій

Система управління температурою акумулятора на електромобілях

  • Battery
  • Environment
  • Power Systems
  • Energy Efficiency
  • Energy
  • Hardware
  • Open Innovation Challenges
Перегляди 55
Днів до закінчення 51

Кожен, хто пробував завести автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння, який довго стояв на морозі, розуміє, як низька температура впливає на потужність акумулятора. А уявіть, наскільки серйозним є цей вплив на акумуляторні електромобілі – у них власне здатність рухатися залежить від кількості енергії, яку акумулятори можуть забезпечити в будь-який момент. У фазі розряду вихідний струм зі зниженням температури експоненціально падає. Наприклад, при 15°C вихідний струм акумулятора зазвичай вдвічі менший, ніж при 25°C, а при 0°C складає ⅓ від струму при 15°C. 

Це важлива проблема, вирішення якої суттєво вплине на поширення використання електромобілів в масштабах світу, особливо у великих регіонах, де екстремальні температури є звичайним явищем. Сьогодні акумуляторні електромобілі, як правило, мають пасивні системи управління температурою, щоб підтримувати акумулятори в теплі або підігрівати їх. Iveco Group хоче кардинально вирішити цю проблему і шукає інноваційну, енергоефективну, активну систему управління температурою акумулятора, яка дозволяє швидко, контрольовано нагрівати батареї з будь-якої початкової температури.

Це челендж для команд, які мають рішення або готову до тестування розробку. Для участі в ньому потрібно надати письмову документацію та дані експериментального підтвердження концепції (якщо є). Заявник готовий запропонувати частину суми винагороди добре обґрунтованим теоретичним матеріалам – за умови, що шукач може лабораторно перевірити свою розробку. 

Дедлайн: 24 липня 2023 року.

Переваги для команд: фінансова винагорода у розмірі $20 000. Нагороду отримає команда, чиє рішення здобуде найвищу теоретичну оцінку та витримає експериментальну перевірку.

Iveco Group об’єднує вісім брендів, кожен з яких є лідером у своєму сегменті бізнесу. Нараховує близько 34 тисяч співробітників по всьому світу, має 28 виробничих заводів і 29 науково-дослідних центрів.

Поділитися в соціальних мережах
telegram
Linkedin