Запити відкритих інновацій
NASA шукає: кастомні дисплеї, стійкі до радіації
- Displays
- Aerospace
- SpaceTech
- Nuclear radiation protection
- Novel Materials
- Hardware
- Open Innovation Challenges
Однією з проблем дослідження далекого космосу є відсутність геомагнітного поля, яке є на Землі і яке зупиняє більшу частину позаземної радіації. NASA планує продовжити дослідження Місяця, який не має геомагнітного поля, тож вразливий для космічного випромінювання. А воно, як відомо, впливає на роботу електронних пристроїв, особливо пов’язаних із візуальним відображенням. При цьому саме ці пристрої можуть мати широке використання всередині або поза межами місячних осередків існування, в апаратах для дослідження космосу, скафандрах; зрештою, вони мають вирішальне значення для спілкування та безпеки астронавтів. Тож дисплеї, які використовуються в космосі, мають витримувати вплив космічного випромінювання та бути довговічними і надійними.
Вимоги до рішення:
- доведена ефективність – в ідеалі деякі дані тестування, щоб показати ефективність в радіаційному середовищі порядку 5-10 рад (Si) на рік;
- довгий термін служби – можливість працювати без обслуговування протягом мінімум 30 днів, а в ідеалі – 10+ років
- робота над рішенням як мінімум вийшла за межі перевірки концепції та створення прототипу
- розмір дисплея – 15-27 дюймів по діагоналі
- пристрій здатний інтегрувати елементи радіаційного захисту
Можливі варіанти рішення:
- електрохромні дисплеї з електронним чорнилом
- OLED-дисплеї
- LCD-дисплеї
- різноманітні види покриття
- активне екранування, захист від ядерної радіації
- нові технології відображення
Дедлайн: 1 серпня 2023 року.
Переваги для команд: NASA шукає як технології захисту компонентів, так і виробників дисплеїв. На успішних учасників чекають невеликі обсяги замовлення. Також NASA цікавлять команди, здатні виконувати невеликі замовлення на спільну розробку.
Yet2 працює у сфері відкритих інновацій на глобальному ринку технологій з міжнародною базою корпоративних клієнтів. Має глобальну мережу філій, понад 130 000 користувачів онлайн-маркетплейсу технологій, власну базу даних із кількома мільйонами інноваційних технологій і технологічних запитів. Надає практичні послуги з передачі технологій у сферах стратегічного обміну даними, пошуку технологій, монетизації, менеджменту відкритих інновацій та анонімної покупки патентів. Постійно здійснює пошук новітніх технологій від імені клієнтів.